top of page

תרגיל עטיפת ניילון נצמד - שריון מגן אנרגטי לרגישים

עודכן: 8 ביולי 2019



כובע מגן

האם ידעתם שלכולנו יש את היכולת להרגיש את האחר ? איך הוא מרגיש? (אמפטיה) ואיפה הוא או היא מבחינה תודעתית ברגע זה? זה חלק חשוב ממה שעושה אותנו אנושיים. עכשיו תדמיינו שאתם מרגישים לא רק אנשים שקרובים מאוד אליכם אלא גם את כל מי שנמצא ברדיוס של מאה מטר... עכשיו אתם יכולים להתחיל להזדהות עם אנשים רגישים במיוחד. ולא קשה למצוא כאלה כיום.


מציאות אמפטית זו המתנהגת קצת כמו רדאר רגשי ותודעתי יש לה יתרונות חשובים כשזה מבחירה ובמצבים שבהם אנחנו מודעים לרדאר. למשל בחדר הטיפולים יש לכך ערך רב בידי מטפל רגיש. זה לגמרי לא יתרון בתוך קהל הומה, בקניון עמוס או בכל מציאות שבה מרוכזים אנשים רבים.


כולנו יכולים להרוויח משינוי קל – היכולת לבחור מתי לפתוח את הרדאר במודע וברירת מחדל שבה הרדאר סגור. כלומר להסתובב רוב הזמן עם הרדאר סגור ורק כשאנחנו בוחרים אחרת, לפתוח אותו באופן מבוקר. מי שעשוי להרוויח המון מאפשרות שכזאת הם אותם אנשים רגישים במיוחד.


אגלה לכם מראש כי מדובר בבחירה פשוטה בסופו של דבר. פשוט לבחור לצמצם את שדה המודעות כך שיעטוף את גופנו כמו ניילון נצמד. אין זה מונע מאתנו מודעות לסביבה – אפשר לשלוח חיישנים מבוקרים לפי צורך. אפשר גם להרחיב במודע את השדה כשרוצים. רק לא כברירת מחדל. ברירת המחדל הבריאה הינה שדה סגור.


בכדי שניתן יהיה ללמוד את היכולת הפשוטה הזאת התפתחה טכניקת תרגול שמובילה אותנו צעד צעד.


בהמשך אעלה הנחייה בווידאו של התרגיל אך לעת עתה אסתפק בגרסת טקסט. פשוט קראו את הטקסט הבא ותרגלו אותו מספר פעמים עד שיהיה לכם ברור כיצד ניתן לשלוט בשדה.


בחרו מקום שקט ונעים לתרגל בו את הפעמים הראשונות. (בהמשך אפשר ומומלץ לתרגל את זה בכל מקום שאפשר בכדי להעצים את השליטה במיומנות). כדאי שיהיה לכם נוח בכדי שהגוף לא יסיח אתכם מהתרגיל.


עצמו עיניים והעבירו את תשומת לבכם אל נקודה במרכז הגוף, שתי אצבעות מתחת לקו הטבור. זהו מרכז הכובד של הגוף ומרכז אנרגטי ידוע. דמיינו שיש שם כדור אור קטן בקוטר של כדור פינג פונג. בין אם הדמות עולה ובין אם רק הכוונה מספקת, התחילו לנשום אל תוך הכדור. השאיפה מגדילה אותו כמו בלון שמתנפח והנשיפה הופכת אותו ליותר ויותר זוהר.


תנו לכדור לצמוח בהדרגה. בתחילה ימלא את חלל הבטן, אחרי זה גם את בית החזה.


בשלב הבא יכיל אתכם בשלימותכם כמו בועת סבון המקיפה אתכם מכל הכיוונים.


המשיכו לנשום והבועה תגדל ותכיל את כל החדר ואם יש מישהו לידכם אז תרגישו אותו או אותה בתוך השדה שלכם. המשיכו להגדיל בהדרגה, צעד צעד עד שאתם מכילים את העולם כולו בתוך הבועה.


אתם תרגישו את מיליארדי הנצנוצים של הנשמות האנושיות הרבות בעולם והרגישים יותר אף ירגישו את אין סוף התודעות של בעלי החיים שבעולם.


בנקודה זו, כשהעולם כולו אצלכם בהילה, עשו לכולנו טובה ושילחו אהבה ושלום לכל.



בשלב הבא התחילו לצמצם את הבועה עם הנשימה בהדרגה עד שתישאר כמו בועת הסבון רק סביבכם.


קחו את הזמן.


עכשיו, דמיינו שיש לכם שואב אבק מחוץ לבועה, הוא שואב את כל האוויר מתוכה וגורם לה להיצמד כמו עור שני, כמו ניילון נצמד, כך שאין מרווח בין הבועה לבינכם. זה המצב הרצוי כברירת מחדל. מעבר לעצם היות השדה סגור וצמוד אליכם, נוסיף לו גם הנחייה – מרגע זה אין הוא חדיר לדבר שאיננו למען טובתכם הגבוהה ביותר וללא דרמה.


את התרגיל הזה כדאי לתרגל מספר פעמים עד שאתם בטוחים בחוויה ומסוגלים בבחירה של רגע להצמיד את השדה שלכם כניילון ניצמד ומגן.


מרגע זה רצוי שזו תהיה ברירת המחדל שלכם. אתם תגלו (במיוחד אם אתם מהרגישים במיוחד) שתרגיל זה מכניס שקט רב למערכת ומאפשר ביקורים בקניונים הומי אדם / בבמה ביום העצמאות וכדו'...


חיים שקטים ורגועים


103 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page