top of page

צ'י קונג מוסבר ומוסרט

עודכן: 15 בינו׳ 2022




מזה כשלושים שנה אני מתרגל צ'י קונג. זהו כלי מרתק מעולם המזרח הרחוק שנולד מתוך הרצון לרפא את הגוף בעזרת תנועה ונשימה. למדתי מספר סיגנונות ובראשון משולב גם אלמנט של צליל לכל תרגיל שמוסיף עוד נדבך.


למה זה טוב ?

צ'י קונג ידוע ככלי שיודע לאזן את האיברים הפנימיים, להטעין באנרגיה שופעת ולווסת בין מחסור לעודף בגוף ולכן להביא לבריאות טובה יותר.

במהלך השנים (במיוח בעשור האחרון) יצא לי לתרגל צ'י קונג עם אנשים רבים ומתוכם רבים הינם בגיל השלישי (כולל הוריי) וראיתי רווחים רבים בזכות התרגולים. רבים פנו אליי לספר לי כיצד חייהם שודרגו, בריאותם השתפרה והםם מאושרים ממה שקיבלו ורבים ממשיכים לתרגל גם כשאני כבר לא לידם.


המלצה:

לא לבחון את התוצאות אחרי שבוע :) תנו לזה זמן. השינוי הוא עמוק ולכן לא יקרה ברגע.

יתרה מזאת, תרגול מדי פעם יניב הרבה פחות תוצאות מתרגול יומיומי.


הבאתי כאן שני סרטונים עם שני סגנונות שונים של צ'י קונג. הראשון משלב צלילים ומכוון לאיזון של חמשת האלמנטים לפי התורה הסינית. השני שייך לאסכולה של לימודי ניי קונג (נושא בפני עצמו) ומביא לרווחים שונים ומומלצים.


אם מדליקים אתכם התרגולים הללו אתם מוזמנים להיות איתי בקשר ולהשתלב בתרגולים השגרתיים שלי שפתוחים לקהל הרחב (נכון לרגע זה בימי ראשון בבוקר ושלישי בוקר / ערב - הקישור לקבוצת הפייסבוק היכן שתמצאו מאגר תרגולים מוסרטים רבים).

אם מעניין אתכם להשקיע בזמנכם הפנוי ולעשות קפיצת מדרגה בתחום אתם יכולים לרכוש את הסדנה שלי בניי קונג - יש בה הרבה ערך מרוכז, מהנה ובריא.


תרגול נעים



64 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page