top of page

אז איך כדאי לנהוג אחרי שהייתם אצלנו וסיימתם פרק בהלכות בריאות ?


Tea Time

לא לשכוח שאנחנו כאן זאת התחלה טובה :)

לא משנה אם נתקלתם שוב באותה תופעה שטיפלתם בה בעבר אצלנו או במחלה חדשה – דברו איתנו מיד. אל תחכו שבועיים שלושה "לראות מה יהיה". תמיד יותר קל לפתור מצוקה כשהיא חדשה מאשר חודשיים אחרי...

אל תעצרו את הטיפול שקבלתם מבלי לדבר איתנו באופן מסודר.

זה אמנם נדיר שהפסקה של טיפול שלנו גורמת נזק אם היא נעשית לא נכון (שלא כמו הרבה תרופות) אבל זה לא אומר שכשנמאס ומפסיקים ככה סתם לא יהיו לכך השלכות. תמיד כדאי לרדת מהטיפול בהדרגה ולעתים עדיף להשאיר חלק מהטיפול לטווח ארוך. אנחנו לוקחים כבר 20-25 שנה תוספי מזון די ברצף והגוף שלנו מודה לנו בבירור. לא בהכרח כל מה שקבלתם במהלך טיפול ספציפי חיוני לטווח ארוך ולכן כדאי לשבת על זה באופן מסודר עם תום הטיפול.

עידכונים טכניים

אם שיניתם כתובת מייל (!), מספר טלפון, עברתם דירה, שיניתם קוד באתר הקופת חולים, נולדו לכם ילדים (מזל טוב! ) או כל שינוי משמעותי אחר – סביר להניח שכדאי שנדע על כך. באופן זה אנחנו נוכל להיות הכי יעילים בתמיכה בכם בהמשך הדרך.

ליווי ארוך טווח

אם אתם סובלים ממחלה שטרם נעלמה ונמצאים כעת בהפוגה מהטיפול, אל תחכו יותר מדי זמן עד לפגישה הבאה. ברגע שאתם באים אחרי יותר מחודש בדרך כלל הזמן שנדרש רק להתעדכן במה שעבר עליכם לא יאפשר התקדמות משמעותית בתהליך. אם אין תהליך טיפולי רציף (דיקור / עיסוי וכו') שכדאי להתמיד בו פעם + בשבוע אז פגישה פעם בשלושה עד ארבעה שבועות זה המינימום המומלץ להמשך התקדמות בתהליך.

מפגשי צ'י קונג

אם אתם עדיין בתהליך טיפולי מתמשך אז מפגשי הצ'י קונג (שמשלבים גם נשימות ומדיטציה) לרשותכם בחינם. אם אינכם כעת בתהליך טיפולי אתם מוזמנים להצטרף לחוג בעלות סמלית.

פגישה תקופתית

אם סיימתם תהליך, זה לא אומר שכדאי להעלם עד למצוקה הבאה... פגישה של פעם עד פעמיים בשנה (מומלץ במיוחד סביב עונות המעבר) לסריקה של מצבכם העדכני, עידכון על השינויים שאתם עוברים ובחינה של אורח חייכם עשויים לשפר מאוד את הסבירות שתשארו בריאים גם בטווח הארוך. זו גם הזדמנות לשחרר באופן איטי אך מסודר הרגלים מגונים שטרם הגענו אליהם במהלך הטיפול הראשוני.

7 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page