top of page

הכן גופך לחורף



העונות של השנה השתגעו. שמתם לב? דווקא החורף הזה לראשונה מזה מספר חודשים נותן תחושה של נורמליות. גשם, מתחיל להיות קר, רוחות (סופות עזות יותר מהרגיל...).

את הרכב בטח כבר מזמן הכנתם לחורף (ברקסים, מגבים...)

ואת גופכם הכנתם?

אספנו עבורכם מספר טיפים שימושיים לחורף קל ובריא:

  1. בין אם אתם לוקחים כבר ויטמין C ואבץ ובין אם לא – אם לא בדקתם אותם בחודשים האחרונים זה הזמן לחזור על הבדיקות. בעונות מעבר ובמיוחד בתחילת החורף יש לעתים קרובות צורך מוגבר בשני מרכיבים חשובים אלה לבניית החיסון. כדאי כמובן ליטול את מנת הויטמינים הנדרשת לגופכם בהתמדה יתרה.

  2. הגענו לעונת המרקים וכדאי לשלב בהם תבלינים מחממים (הל, פלפל שחור, קנמון ג'ינג'ר יבש) ולצידם תבלינים מייזעים (ג'ינג'ר טרי, מנטה, זרדי קנמון) שטובים להקדים תרופה למכת השפעת.

  3. נוקשות של קור מורידה עמידות חיסונית. ספורט מחמם ובמיוחד תרגול צ'י קונג שהוא גם מנוף אנרגטי בריא מאוד עוזרים לרכך את השפעת הקור ולהעלות את החיסון.

  4. אפשר ומומלץ לרכך את השפעת הקור בעזרת עיסוי מקצועי בליווי שמנים מחממים.

  5. איוורור חדרי השינה והמגורים. כשקר נוטים לסגור הכל ולחמם. האוויר לא ממוחזר מספיק וזה לא ממש תורם לבריאות. איוורור שגרתי פותר את הבעיה.

  6. מה עוד כדאי להחזיק במזווה? אבץ למציצה (למקרה של כאבי גרון) וערכת חורף שלנו (צמחים סיניים גולמיים לבישול אוטנטי ויעיל מאוד לרוב מצבי מחלות החורף. הקפידו שתמיד תהיה לכם אחת במקפיא.

  7. למי שנוטה ליפול כל חורף למשכב מומלץ להגיע לטיפול מונע. נתאים לכם תוספים לחיזוק, נשפץ מעט את התזונה ובתור דובדבן יעיל ומחזק נעשה לכם טיפול במוקסה (הבערת של סטיק מלענה סינית מעל נקודות מפתח בגוף) שזהו טיפול נהדר לעונות מעבר לחיזוק החיסון.

  8. האם כדאי להתחסן? דברו איתנו על זה...

שיהיה לנו חורף גשום ונעים ובעיקר – בריא :)

9 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page